"Četiri adventske svijeće
gusjenice su se pripremale za nadolazeći blagdan Božić. Kroz razne likovne i glazbene aktivnosti, priče i slikovnice te izradom didaktičkih igara nastojali smo djeci približiti duh i vrijednosti Božića. Sadili smo božićnu pšenicu i svakodnevno promatrali njezin rast. Prostorije vrtića ukrasili smo izrađenim ukrasima, pravili čestitke za roditelje. Svaki tjedan "palimo" po jednu svjećicu na adventskom vijencu. Posjetio nas je Djed Božičnjak, te donio poklone. Fotografirali smo se s njim i otpjevali mu pjesmicu. Održali smo božićnu radionicu s roditeljima,na kojoj smo izrađivali ukrase za bor, kojima su djeca okitila bor.
Božićni duh i radost blagdanske čarolije osjete se u cijelom našem vrtiću.
Tra la la la došo' sveti Nikola.
Kako smo zakoračili u Advent, na početku tjedna upalili smo prvu svijećicu na našem adventskom vijenčiću.
Nikola nam radost nosi
Znaju i "Gusjenice" da Nikola voli dobru djecu. Na sam spomen Svetog Nikole ozare im se lica, a osmjesi razvuku od uha do uha. Takvo raspoloženje vladalo je cijeli tjedan uz neizostavne pjesme o Svetom Nikoli. Nikolu smo pobliže upoznali uz legendu o njegovom životu, a kroz priču otkrili smo zašto ga često prati zločesti Krampus. Kroz likovne aktivnosti izradili smo čizmice koje su krasile ormariće, te smo izradili bradu i kapu od Svetog Nikole. Kroz raznovrsne igre naučili smo kako izgleda Sveti Nikola, što ima obučeno, koje boje prevladavaju. "Gusjenice" su očistile čizmice te su ih ujutro dočekali darovi kojima su se jako razveselili.
U samom zadnjem djelu projekta djeci smo nastojali otkriti stanare morskih dubina te koje sve postoje polarne životinje i potaknuti ih da nauče nešto o njima. Svoje znanje o njima i interes proširili smo slušajući priče, prateći igrokaz, listajući enciklopedije. Zabavili smo se uz plesanje "Baby shark". U aktivnostima likovnog stvaralaštva djeca su izradila ribu otiskom dlana, hobotnicu kolaž tehnikom, polarnog medvjeda temperom, soba flomasterima, pingvina ljepljenjem vate. Didaktičke igre na temu pratile su formu umetanja, poklapanja, slaganja, igre sjene. Nakon provedbe svih djelova projekta može se zaključiti kako su djeca proširila svoje znanje i spoznaje o raznim životinjama. Tijekom svih djelova projekta djeca su aktivno osluškivala i promatrala prirodu koja nas okružuje. Ponajviše svoje iskustvo obogatila su spoznajom o tome kako brigom za životinje , empatičnim odnosom prema njima možemo stvoriti ugodnije okružje za međusoban suživot u kojem nastojimo i trudimo se činiti nešto dobro, korisno i prihvatljivo.
Gusjenice su nastavile s projektom " životinje" gdje smo spomenuli divlje i šumske životinje. Spoznaju o divljim i šumskim životinjama razvijali smo putem fotografija, edukativnih videozapisa i slikovnica. "Gusjenice" su usvojile puno novih naziva životinja, a zatim i način njihova glasanja. Razvijali smo slušnu percepciju kroz igru u kojoj su djeca slušala zvuk glasanja životinje te trebala pogoditi o kojoj se životinji radi. Kroz različite tjelesne aktivnosti imitirali smo životinje. Od likovnih aktivnosti izradili smo divlje i šumske životinje pomoću otiska dlana, kolaž papirom, flomasterima, bojicama i temperama. Pjevali smo pjesmice te igrali razne pokretne igre koje su kod djece izazvale veliki interes.